Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hier zitten ze niet op mij te wachten: Open NK slow biking
#1
Big Grin 
Net als bij de UCI zal ik bij het Open NK slow biking met mijn Strada waarschijnlijk ook niet mee mogen doen.

En dat zal niet zijn omdat de Strada misschien breder is dan het parcour.  Big Grin
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
(12-Apr-2026, 09:24 PM)TvWijk schreef: Net als bij de UCI zal ik bij het Open NK slow biking met mijn Strada waarschijnlijk ook niet mee mogen doen.

En dat zal niet zijn omdat de Strada misschien breder is dan het parcour.  Big Grin

Jammer he. Maar mogen we wel mee doen met een fiets kleine wieltjes met zijwieltjes en een MD in combinatie met een klein tandwieltje?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moder...Willeke_IGKT — 06:24 AM
Drive by wire...
Meestal zijn andere ...Wim -de roetsende — 06:21 AM
Drive by wire...
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM
Medeliggers onderweg
Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM
Drive by wire...
Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM
Drive by wire...
Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM