Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
(21-Jul-2025, 10:55 AM)Willeke_IGKT schreef: Ik had gisteren op de top van een smal boog bruggetje twee hekjes om alles behalve voetgangers en standaard fietsers te stoppen. Rolstoelers en mensen met een van Raam trike komen daar niet door.

Ik heb sinds ik in Engeland gefietst valt het me steeds weer op dat ook in Nederland fietspaden vaak afgesloten zijn voor buitengewone fietsen. Meestal is de omweg niet lang maar nooit aangegeven.
Bij de fietsersbond zijn ze bezig met het in kaart brengen van onnodige paaltjes. Ik heb ze de hint gegeven dat daar ook wel hekwerken bij mogen komen. Het is wat je zegt, met een drie- of vier wiel fiets geen doorkomen aan, soms zelfs niet als je afstapt om dan de lege fiets door die hekken te frommelen. En ik snap het niet helemaal, zo klein zijn auto's nu ook weer niet. Dus waarom  die hekwerken niet verder uit elkaar zetten? En ik heb zelf al meegemaakt dat het "kwartje" niet valt bij gemeenten, voor  werkzaamheden weg halen op mijn verzoek met reden en na de werkzaamheden alles weer vrolijk terug gezet, u fietst maar om! Dus mensen met een aangepaste fiets vanwege een handicap moeten zich nu extra inspannen, vreemde zaak.
e-Orca 0099, ICE Adventure HD
Antwoord }
Ik begrijp dat ook niet. Heb die discussie ook al eens gevoerd. Dan krijg je dan "zo te zien til je dat ding er makkelijk overheen", en dan reageer ik maar weer met "ja, IK wel. Ik zit in een velomobiel omdat ik het leuk vind, niet op een handbike omdat m'n benen het niet meer doen."

Andere niet zo blij: Een gebeurtenis van een mede-velonaut deze week. Hij reed een SUV-rijder die stilstond op de weg voorbij, maar werd vervolgens getrakteerd op een achtervolging gevaarlijk dicht bij z'n fiets. Daarna werd hij ingehaald en stopte de bestuurder om een gesprek/whatever aan te gaan. De velonaut liet zich niet uit de tent lokken, is er opnieuw voorbij gereden en doorgekard. 
Zelf ben ik een paar weken geleden bedreigd door een automobilist, omdat ik in zijn ogen niet voldoende aan de kant ging (nee, er was geen ruimte, het is een weg van net 2,5m breed. Ik was overigens met de rechtopfiets). Ik was niet onder de indruk, maar heb afgelopen week wel aangifte gedaan. Mocht hij mij of een andere fietser in de nabije toekomst toch aanrijden, dan komt die niet zo onschuldige kant van dat heerschap in ieder geval weer onder de neus van het OM wanneer hij "ik kon er niks aan doen, ik had hem écht niet gezien!" verklaart.

Na bijna een jaar zonder volgen de akkefietjes met agressieve automobilisten elkaar nu zo snel op dat het me triggert nu wel om toch maar weer een camera te gaan monteren. Ik wat wil kunnen bewijzen, mocht het een keer mis gaan.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , Willeke_IGKT , Hoekie
Wat de velomobiel betreft vond ik de stelling van sommigen, dat velomobielen voor mindervalide mensen zijn, wel een goeie. Zo bleef ik wat meer onder de radar, wisten zij veel hoe hard je daarmee kon fietsen. Ik wilde er nog een speciale sticker op kleven, maar dat was niet legaal, vrees ik.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , PieterTrapt
En ik ben nu echt op een autoforum terechtgekomen  Huh Doh 

Mijn tip: gewoon weer lekker over fietsen kletsen jongens.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(, 12:50 PM)365cycle schreef: Met een ligfiets die legaal is voor op de weg is dat dan ineens anders ofzo.

Ah, gelukkig  Big Grin er is ook een ligfiets.



Kies er eentje. Er zijn er nog veel meer  Tongue Wink 

https://forum.driving-fun.com/index.php?...300a3f25a8

https://www.porscheforum.nl/index.php?si...5bd51e2b6d

https://www.heartbeatforum.nl/index.php?...aa5c888388

https://www.bmwdriversforum.nl/
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Antwoord }
Bedankt door:
(eigenlijk vorige week vrijdag) omdat ik op mijn Hurri, met 50mm Big-Apples, een racefietser op carbon fietsje inhaalde. Die ging vervolgens achter mij hangen, zo reden we 40km/u. Bij Barendrecht werd het wat bochtig, en hield ik iets in, de racefietser haalde mij in, vlakbij de Heinenoordtunnel. Dat kon ik niet op mij laten zitten, vervolgens haalde ik hem weer in met 45km/u  Big Grin
Antwoord }
Graag inderdaad stoppen met auto's in de fiets topics. 

Maar ook niet kinderachtig doen als een paar mensen ev n enthousiast zijn over hun andere of vroegere hobby.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:
(, 01:35 PM)Willeke_IGKT schreef: Graag inderdaad stoppen met auto's in de fiets topics. 

Maar ook niet kinderachtig doen als een paar mensen ev n enthousiast zijn over hun andere of vroegere hobby.

(, 01:15 PM)Wim -de roetsende schreef: Kies er eentje. Er zijn er nog veel meer  Tongue Wink 

https://forum.driving-fun.com/index.php?...300a3f25a8

https://www.porscheforum.nl/index.php?si...5bd51e2b6d

https://www.heartbeatforum.nl/index.php?...aa5c888388

https://www.bmwdriversforum.nl/

Sorry hoor, maar dit is geen fietstopic, en het is de Hangplek. Anders lees je het niet? Wink 

I quote:

Forum schreef:Hier hoeft het niet over ligfietsen te gaan. Gewoon effe lekker kletsen over van alles en nog wat. (hou het wel netjes en vriendelijk natuurlijk)
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Snoek043
Om lekker recalcitrant te noemen zal ik de QuestXS hier een paar keer mn trapauto noemen Wink

Niet blij omdat de trapauto alleen maar stil staat te staan in de schuur omdat het makkelijker is om de taifun te pakken die ik tegenwoordig buiten voor de deur parkeer.

Maar ik zal de trapauto een dezer dagen eens van stal halen. De achterband van de roets is eraf. De 47-559 CCU pastte niet lekker op de 209 en liep lichtjes aan op het laatst dus die gaat naar de trapauto.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
(, 11:05 AM)Wim -de roetsende schreef: En ik ben nu echt op een autoforum terechtgekomen  Huh Doh 

Mijn tip: gewoon weer lekker over fietsen kletsen jongens.

Mee eens. Ik snap de behoefte wel dus als jullie hierop verder willen, geef het maar aan dan splits ik het topic vanavond. Als ik niks hierover lees, dan graag terug ontopic.
Antwoord }
Bedankt door:
(, 02:55 PM)Niels van der Wal schreef: Voor mij is splitsen een prima oplossing.  Voor mij is het vooral fijn dat er ook gepraat kan worden over een andere kant van een voertuig die anders in andere topics best vaak door het slijk gehaald wordt.  Bij mijn weten is het nog steeds de bestuurder die aan het stuur trekt, niet de wagen zelf.
Dus... we zijn nu ook weer anti E-bike? Wink 

Ik denk dat we ons hier iets te druk maken over 3? 4? berichtjes over de leuke kant van auto's in een topic van bijna 3000 berichten, op het enige subforum op ligfietsers.nl waarin het niet eens over ligfietsen hoeft te gaan. Ik heb niet eens een auto, we zijn hier allemaal ligfietsers. Er klaagde hier laatst iemand dat dit topic zoveel langer is dan het blije topic, maar met deze lange tenen is dat nogal logisch Wink 

Ik hoop dat de modjes zich ook aan de op het forum geldende regels willen houden. Persoonlijke voorkeur maakt nog geen verbod.

Over ontopic gesproken: Vandaag ben ik niet blij omdat sommigen zich hier gedragen alsof we het over biefstuk hebben gehad op de jaarlijkse meeting van de Vereniging van Veganisten.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik heb ook geen progleem ermee om zo nu en dan eens off topic te gaan. Dus wat mij betreft laat ze lekker. Geef ook ruimte aan mensen die zeggen weer on-topic te gaan, maar er worden hier geen ruzies uitgevochten en het is ook nog niet pagina's lang. Laten de moderators zich pas roeren als het (dreigt) uit de hand te gaan lopen, tenzij de vraag voor een splitsing omdat zlleen zij dat kunnen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Ik heb de auto gerelateerde berichten verplaatst naar een eigen draadje:

https://ligfietsers.nl/thread-2817.html

Ik hoop hiermee iedereen wel blij te maken.

Ik was vandaag niet blij met de vijandige toon die hier ontstond, het dreigt dan uit de hand te gaan lopen en ik grijp dan liever in en dat is voor sommige mensen te vroeg, voor anderen te laat.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Op het Duitse forum, waar ik sinds mijn glorieuze ban uiteraard nooit meer kom – daar opperde ik gewoon dat verkeerscursussen voor “zwakke weggebruikers” misschien toch handig zouden zijn. Dat ik een hele hoop andere zaken aan banden zou leggen in het nadeel van de autoindustrie maakt geen bal verschil. Nou, je had erbij moeten zijn: het was alsof je een breekbaar rietje loslaat te midden van een woeste storm. Tja, water op de molen van de bakfietsbrigade.

Mensen gaan me quoten met de meest ridicule voorbeelden om mijn ongelijk te bewijzen. Veel mensen kunnen geen normale discussie voeren met een auto en een fiets in de hoofdrol zonder de ene af te kraken. Dat vind ik persoonlijk erg sneu. Moeten die misschien ook allemaal eens mee op de baan met een truckchauffeur of een treinchauffeur? M'n neef is treinbestuurder en die heeft toch ook al wat meegemaakt in z'n korte leven. Ik werk zelf in de transportsector, telt mijn ervaring ook niet mee? Kennelijk niet, tenzij ik met de bakfiets kom werken.

Dat zowel automobilisten als fietsers zich eens bewust worden van elkaars onvermijdelijke onhandigheid en de gevaren misschien ietsje beter inschatten is een brug te ver. Neem als exemplarisch hoogtepunt het beruchte “trampoline‑incident”: een auto verloor de controle, ramde een huis en kwam vervolgens tot stilstand tegen een trampoline waarop een jongetje vrolijk aan het springen was – met alle gevolgen van dien. De moraal van het verhaal volgens de forumwijzen? “Die jongen had toch beter op moeten letten zeker (sarcasme)!” Alsof een kind dat onbedoeld in de gevarenzone terechtkomt door een voertuig dat een woning binnenrijdt, hét schoolvoorbeeld is van eigen onoplettendheid.

Het is klinisch ironisch: men presenteert dit absurde voorval om te bewijzen dat zwakke weggebruikers “gewoon zelf hun ogen open moeten houden,” terwijl de kern van de zaak is dat een auto door de stommiteit van de bestuurder een huis inraakt. Hoewel, hoeveel auto's raken er van de baan door weersomstandigheden waarbij de bestuurder weinig blaam treft? Die zijn er ook best veel. Dat een kind op een achtertuintrampoline door een enorme metalen brokdeel geraakt wordt, heeft op geen enkele wijze iets toe te voegen aan de discussie over fietsers, voetgangers of verkeerseducatie.

Volgende keer: don’t poke the bear. Net alsof je een cactus aait met blote handen, en dan klagen dat je vingers prikken.
Antwoord }
Bedankt door:
@snoek043
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u er alles aan doet om uw gelijk te halen. Dit is niet anders dan mensen die uw ongelijk willen bewijzen en daarmee geen normale discussie voeren (zie hierboven) Wat is het verschil?
Groet,

Tom
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(, 04:24 PM)Snoek043 schreef: Hoewel, hoeveel auto's raken er van de baan door weersomstandigheden waarbij de bestuurder weinig blaam treft?
Eigenlijk geen. Je raakt met een auto, velomobiel of trike alleen van de baan als je je onvoldoende hebt aangepast aan de weersomstandigheden.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Thijs OO
Tja daar heb ik met mijn vrouw ook wel eens over gepraat. Te hard rijden als het gesneeuwd heeft omdat ze zich voor geen meter realiseerde hoeveel langer je remweg dan wordt. Kregen we een auto met ABS. Dat was ook leuk in de sneeuw. De remmen waren stuk, die deden niks meer. Tja dat is de abs die ingrijpt omdat de wielen geen grip hebben, moet je rustiger rijden als het glad is. Dat kon niet waar wezen. Uiteindelijk heeft de monteur van de garage nog een keer hetzelfde verhaal mogen vertellen.
Te hard is hier nog helemaal niet heel hard, maar op een ongeveegde straat met een pak sneeuw is 30 al veel te hard.

Ik rijdt meestal niet op het randje van de mogelijkheden zodat ik nog wat over heb als ik met onverwachte zaken wordt geconfronteerd. Met de fiets en met de auto. Vanmiddag weer lekker warm en wind mee, maar wel weer allemaal auto's in de zijstraatjes vanwege de nog tot november durende omleidingen. Al staan ze stil voor en achter het fietspad, ik neem niet de gok om dan met 40 op die situatie af te rijden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
(, 09:06 PM)Tom Fekkes schreef: @snoek043
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u er alles aan doet om uw gelijk te halen. Dit is niet anders dan mensen die uw ongelijk willen bewijzen en daarmee geen normale discussie voeren (zie hierboven) Wat is het verschil?

Dat ik “mijn gelijk wil halen” is een vreemd verwijt, zeker als je bedenkt dat elke kritiek op fietsers of het idee van verkeerseducatie meteen onthaald wordt op sneren, verdraaiingen en het nodige morele vingertje. Terwijl wie z’n gal spuwt over automobilisten steevast duimpjes, bijval en dankbetuigingen krijgt – want ja, wij maken dat allemaal ook dagelijks mee, zie ook het 1000-pagina’s tellende klaagkanaal “Wat is er met jou vandaag gebeurd op de weg”.

Maar goed, nuance brengen in dat debat? Dat is blijkbaar verdacht gedrag. Je zou haast denken dat het makkelijker is om mij te verwijten dat ik m’n gelijk wil halen dan om gewoon inhoudelijk op het punt in te gaan.  Da's natuurlijk teveel gevraagd.

(, 10:20 PM)365cycle schreef:
(, 04:24 PM)Snoek043 schreef: Hoewel, hoeveel auto's raken er van de baan door weersomstandigheden waarbij de bestuurder weinig blaam treft?
Eigenlijk geen. Je raakt met een auto, velomobiel of trike alleen van de baan als je je onvoldoende hebt aangepast aan de weersomstandigheden.

De stelling "eigenlijk geen" is simplistisch en klinkt als je wil dat het altijd aan de bestuurder ligt. In werkelijkheid zijn er veel situaties waarin zelfs een aangepaste rijstijl geen garantie biedt tegen risico’s.

Laatst stak een stuk wild over toen ik met mijn mountainbike in het bos reed, moet ik daar ook op anticiperen?  Wild deer wreak havoc at Vuelta a España, leaving riders injured, team car roof rack and bikes damaged | Cyclingnews  Ik post 'm maar, want ik ben intussen gewend dat er mensen gaan zeggen dat wat in het bos plaatsvindt niet overeenkomt met wat er zich op de weg afspeelt.  Afgelopen week zag ik overigens nog een verdwaald stuk wild in het dorpscentrum ronddwalen.

Aquaplaning op een onverwacht glad of slecht afwaterend stuk weg kan ook ervaren en voorzichtige bestuurders verrassen, ijsplekken, sneeuwwophopingen, vallende takken, overstekend wild, plotselinge hevige storm of mist, plotselinge verzakkingen, technisch falen van de wagen en ik kan nog wel even doorgaan..
Antwoord }
Bedankt door:
(, 08:23 AM)Snoek043 schreef: [quote="Tom Fekkes" pid='66000' dateline='1753384017']
@snoek043
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u er alles aan doet om uw gelijk te halen. Dit is niet anders dan mensen die uw ongelijk willen bewijzen en daarmee geen normale discussie voeren (zie hierboven) Wat is het verschil?

Dat ik “mijn gelijk wil halen” is een vreemd verwijt, zeker als je bedenkt dat elke kritiek op fietsers of het idee van verkeerseducatie meteen onthaald wordt op sneren, verdraaiingen en het nodige morele vingertje. Terwijl wie z’n gal spuwt over automobilisten steevast duimpjes, bijval en dankbetuigingen krijgt – want ja, wij maken dat allemaal ook dagelijks mee, zie ook het 1000-pagina’s tellende klaagkanaal “Wat is er met jou vandaag gebeurd op de weg”.

Maar goed, nuance brengen in dat debat? Dat is blijkbaar verdacht gedrag. Je zou haast denken dat het makkelijker is om mij te verwijten dat ik m’n gelijk wil halen dan om gewoon inhoudelijk op het punt in te gaan.  Da's natuurlijk teveel gevraagd.


Je hebt gelijk.

Niels, gelijkhebberig, van der wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door:
(, 08:57 AM)Niels van der Wal schreef: Je hebt gelijk.

Niels, gelijkhebberig, van der wal

Je hebt m’n punt zonet nog eens glashelder bewezen – bedankt daarvoor. Scheelt mij weer uitleggen.
Antwoord }
Bedankt door:
Toen ik voor het eerst in de auto reed na het halen van mijn rijbewijs merkte ik hoe verschrikkelijk veel fietsers zich gedragen in het verkeer. Geen voorrang geven waar dat wel moet is er een van. Maar ook geen of slecht licht op de fiets, nog snel even ergens voor schieten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als iedereen zich keurig aan de verkeersregels houdt (automobilisten én fietsers), anticipeert op omstandigheden door het rijgedrag aan te passen en rekening houdt met elkaar, is er weinig aan de hand, maar dat zal wel een utopie blijven.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - besteld: Challenge Fujin

Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Snoek043
(, 09:06 PM)Tom Fekkes schreef: @snoek043
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat u er alles aan doet om uw gelijk te halen. Dit is niet anders dan mensen die uw ongelijk willen bewijzen en daarmee geen normale discussie voeren (zie hierboven) Wat is het verschil?

Het stukje hierboven schreef Tom gericht aan Snoek043. Toch? Of begrijp ik het nou niet.

Nu lijkt het net alsof Niels denkt dat Snoek043 dit over hem zegt.

Of is er links en rechts iets misgegaan met quoten  Huh
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Klopt Wim. Ik had het wat duidelijker moeten aangeven.
Groet,

Tom
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(11 uren geleden)Atrike schreef: Toen ik voor het eerst in de auto reed na het halen van mijn rijbewijs merkte ik hoe verschrikkelijk veel fietsers zich gedragen in het verkeer. Geen voorrang geven waar dat wel moet is er een van. Maar ook geen of slecht licht op de fiets, nog snel even ergens voor schieten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als iedereen zich keurig aan de verkeersregels houdt (automobilisten én fietsers), anticipeert op omstandigheden door het rijgedrag aan te passen en rekening houdt met elkaar, is er weinig aan de hand, maar dat zal wel een utopie blijven.

Je bedoelt wellicht dat veel fietsers zich niet bepaald voorbeeldig gedragen in het verkeer. Al moet ik zeggen: het hele "geen voorrang geven aan auto's" ligt deels ook aan de automobilisten zelf. Die stoppen namelijk vaak zélf — wellicht uit beleefdheid, onzekerheid, of gewoon omdat ze bang zijn voor de fietsmaffia — terwijl er haaientanden op het fietspad staan. Logisch dat dat tot verwarring leidt.

Ik heb dat onlangs zelfs aangekaart bij mijn gemeente, op een specifieke locatie waar het telkens misgaat. Voorgesteld om daar de voorrang formeel aan fietsers te geven, gewoon om misverstanden (en bijna-aanrijdingen) te vermijden. Nog geen reactie ontvangen trouwens — ik vermoed dat mijn mail nog in een stoffige inbox ligt te wachten op zijn pensioen. Tijd voor een vriendelijke reminder dus.

Op datzelfde traject kwam ik laatst een treffend praktijkvoorbeeld tegen: ik had net de Snoek verkocht (helaas, RIP klassieker), en was op weg naar het jaagpad. Daar sta ik, keurig bij haaientanden, klaar om te stoppen… en jawel, een automobilist remt af om mij over te laten steken. Tsja, wat doe je dan? “Rijd maar door!” roepen terwijl je balanceert met je voet aan de grond? Het blijft ongemakkelijk.

Maar goed, ik steek over — en dan komt er van de andere kant een buschauffeur aan. Geen zin om te remmen, geen zin om vriendelijk te zijn, en blijkbaar wél zin om me iets na te roepen. Je zou bijna denken dat sommige weggebruikers hun rijbewijs in een grabbelton hebben gevonden. Zulke types verdienen wat mij betreft een stevige boete. Een paar maandlonen, zeg maar. Niet om te pesten, maar gewoon ter educatieve stimulans.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
(11 uren geleden)Snoek043 schreef: Zulke types verdienen wat mij betreft een stevige boete. Een paar maandlonen, zeg maar. Niet om te pesten, maar gewoon ter educatieve stimulans.
Zou je ze, in plaats van ze een boete te geven, niet beter een keer op een (lig)fiets kunnen zetten? Net zoals sommige fietsers wellicht baat zouden hebben bij een vrachtautorijles.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
(, 09:15 AM)Snoek043 schreef:
(, 08:57 AM)Niels van der Wal schreef: Je hebt gelijk.

Niels, gelijkhebberig, van der wal

Je hebt m’n punt zonet nog eens glashelder bewezen – bedankt daarvoor. Scheelt mij weer uitleggen.

Gelukkig; ik was even bang verkeerd begrepen te worden. Je snapt dat ik het volledig met je eens ben. 

Niels, gelijkhebbert, van der wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Een paar keer bellen...TvWijk — 10:15 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ow ja! Helemaal verg...TimSch — 09:08 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Komen jullie ook wel...Hardloper — 08:07 PM
Fietsers praten over auto's en Autorijd...
Gezien je laatste ...Thijs OO — 07:50 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Als iedereen zic...Niels van der Wal — 07:28 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij dat ik n...TimSch — 07:04 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Als iedereen zich ...datakneder — 06:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Laat ik deze maar we...365cycle — 05:27 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Iemand die met >...365cycle — 03:04 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Over de boetes ben i...melle z — 03:00 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Snoek043, volgens m...Snoek043 — 02:05 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Waar we het niet o...Wim -de roetsende — 01:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Snoek043, volgens mi...melle z — 01:47 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zulke types verdien...Snoek043 — 01:38 PM
Fietsers praten over auto's en Autorijd...
Toen ik voor het ee...Snoek043 — 01:20 PM
Fietsers praten over auto's en Autorijd...
Ja, dat klopt.melle z — 01:13 PM
Fietsers praten over auto's en Autorijd...
Leuk weetje: de me...PieterTrapt — 12:04 PM