Topics: 4
Bedankt: 2543
865 x bedankt in 285 berichten
Fantastisch Tim, veilige terugreis gewenst en geniet er lekker van.
Topics: 34
Bedankt: 1
1741 x bedankt in 983 berichten
, 10:49 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 10:50 PM door Lopopodium.)
...ik mijn Gauchootje weer terug heb! Bijna anderhalve maand stond de fiets bij ACE omdat mijn frame gelast moest worden na een derde keer framebreuk rond het balhoofd. Nu blij dat mijn fiets weer rijdt en ik na zes weken weer lange toertochten kan doen. In de tussentijd mijn stadsfiets extra aan het werk gezet, maar die intensiteit is toch anders dan een lange toertocht, ook al waren het net zoveel uren (die ik anders met de Gaucho zou rijden) verspreid over meerdere dagen (dus niet of nauwelijks rustdagen ertussen). Was toch nieuwsgierig hoe de eerste toertocht van 100+ zou aanvoelen na zes weken, en dat ging gelukkig best goed. Of zelfs erg goed, want de eerste 83 kilometers waren wind tegen en alleen de laatste 19 waren wind schuin mee. Het kost wat en het frame is daar waar een verdikkingsplaat op gelast is is er niet fraaier op geworden, maar beter een beetje niet erg opvallende lelijkheid dan helemaal geen rijdbare fiets meer te hebben.
Topics: 11
Bedankt: 612
3617 x bedankt in 1681 berichten
Voor de zekerheid kun je het beste een 3 meter lange kabel vragen/zoeken. Die van 225cm zijn soms wel en soms niet lang genoeg.
Topics: 22
Bedankt: 654
2198 x bedankt in 1021 berichten
Het fietspad op de brug bij Emmerich weer open is. De brug is helaas nog niet normaal open met een fietspad aan beide zijden, maar het is beter dan helemaal geen begaanbaar fietspad wat de afgelopen vier weken zo was.