Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 4.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Fantastisch Tim, veilige terugreis gewenst en geniet er lekker van.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
...ik mijn Gauchootje weer terug heb! Bijna anderhalve maand stond de fiets bij ACE omdat mijn frame gelast moest worden na een derde keer framebreuk rond het balhoofd. Nu blij dat mijn fiets weer rijdt en ik na zes weken weer lange toertochten kan doen. In de tussentijd mijn stadsfiets extra aan het werk gezet, maar die intensiteit is toch anders dan een lange toertocht, ook al waren het net zoveel uren (die ik anders met de Gaucho zou rijden) verspreid over meerdere dagen (dus niet of nauwelijks rustdagen ertussen). Was toch nieuwsgierig hoe de eerste toertocht van 100+ zou aanvoelen na zes weken, en dat ging gelukkig best goed. Of zelfs erg goed, want de eerste 83 kilometers waren wind tegen en alleen de laatste 19 waren wind schuin mee. Het kost wat en het frame is daar waar een verdikkingsplaat op gelast is is er niet fraaier op geworden, maar beter een beetje niet erg opvallende lelijkheid dan helemaal geen rijdbare fiets meer te hebben.
Antwoord }
Omdat mijn derailleurkabel op twee aders na is doormiddengeknapt is. Waarom blij? Omdat ik het nu merk ipv nadat die laatste twee ook door zijn Tongue
binnenkort even een nieuwe kabel halen. Zal wel een langere dan normaal in zitten.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Voor de zekerheid kun je het beste een 3 meter lange kabel vragen/zoeken. Die van 225cm zijn soms wel en soms niet lang genoeg.
Antwoord }
Het fietspad op de brug bij Emmerich weer open is. De brug is helaas nog niet normaal open met een fietspad aan beide zijden, maar het is beter dan helemaal geen begaanbaar fietspad wat de afgelopen vier weken zo was.
Antwoord }
Goed om te weten, ik neem die brug ook vaak, maar bijna alleen maar voor de lol. Ik had hem al een tijdje gemeden.

Ik heb maar wat geknutseld met dat slechte weer en ik hoop dat ik niet al te slordig ben geweest bij het maken van een afvoergootje voor de nacaduct in de kap van de Milan. Nog een dagje wachten tot die een beetje uitgehard is. Ik heb ook wat stukjes triplex voor de houten VM een laagje epoxy gegeven, die heeft ook wat herstelwerk nodig.

Ik hoop dat ik hem weer aan het rijden krijg maar ik heb zo weer wat stapjes gezet.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: karimov, 17 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik ben vechtsporte...365cycle — 09:11 PM
Weer terug op de ligger.
Van harte welkom op ...Hardloper — 08:20 PM
Vermogen... dat is toch best interessan...
Bij 30 is bandenke...Wim -de roetsende — 08:20 PM
Weer terug op de ligger.
Hallo ik ben Dick ...Wim -de roetsende — 08:12 PM
advies fietsschoenen
Ik heb mountainbike-...TvWijk — 07:47 PM
Weer terug op de ligger.
Hallo ik ben Dick en...Dikkie dik — 07:44 PM
wat ze zeggen
Het is niet zo ver a...TvWijk — 07:32 PM
Succes bij het herst...Jeroen S — 06:48 PM
Goed om te weten, ik...Jeroen S — 06:43 PM
... vandaag mijn fie...datakneder — 06:12 PM
Vermogen... dat is toch best interessan...
Bij 30 is bandenkeuz...Arend-Jan — 02:45 PM
... die nieuwe const...datakneder — 12:59 PM
Het fietspad op de b...datakneder — 12:54 PM
wat ze zeggen
Groepje bejaarde vro...datakneder — 12:48 PM
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag?
Ergens in de buurt ...LigfietsWilsum — 12:45 PM
Mensen schrikken...Niels van der Wal — 12:35 PM