Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Topics: 115
Bedankt: 3922
4319 x bedankt in 2877 berichten
Zowel die geel met zwarte, als de turquoise met blauw zien er mooi uit.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 11
Bedankt: 748
3894 x bedankt in 1825 berichten
Mooie fietsen, en sorry voor de verwarring.
Topics: 1
Bedankt: 0
13 x bedankt in 8 berichten
10-Sep-2025, 10:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Sep-2025, 10:14 PM door Vlechtje.)
Hele tijd geleden op de Brocante in Deventer kocht ik een Korea gemerkte Brass No5 aansteker waar het brander deel vast inzat. Ik kreeg hem in eerste instantie ook niet los maar vandaag had ik een ingeving dus hem uit kruipolie badje gehaald en op een blokje grenen rustig rondom met een carrosserie hamer getapt en voorwaar! Volgende stap is dat iemand het al eens met een tang geprobeerd had dus het brander deel is ingedeukt maar ik denk dat ik dat er uit kan rollen.
'Ik had een Corvette moeten kopen'
Vlechtje als er weer eens iets overkookt of niet wil starten
Topics: 27
Bedankt: 801
607 x bedankt in 330 berichten
(05-Sep-2025, 10:31 PM)-Nico- schreef: Vandaag heb ik na 9,5 jaar zonder (maar nooit helemaal uit mijn gedachten) eindelijk weer een VM gekocht! Het is een mooie en behoorlijk complete gebruikte DF XL geworden. Na wat kleine aanpassingen/reparaties kan ik deze binnenkort ophalen. Nico, vandaag was ik bij Velomobiel.nl (even rondkijken, en gevraagd wat de speling in mijn achterwiel kan zijn, want ICB is gesloten) toen zag ik jou DF staan, super mooie DF
Topics: 2
Bedankt: 24
20 x bedankt in 14 berichten
Dank voor het compliment (ook namens de DF XL)! En ook fijn om te horen dat hij er nog staat 
Ik heb begrepen dat ze er al druk mee bezig zijn, waarschijnlijk kan ik 'm eind volgende week ophalen!
Ben je met de DF bij vm.nl langsgeweest?
Topics: 11
Bedankt: 891
2945 x bedankt in 1356 berichten
(06-Sep-2025, 11:34 PM)-Nico- schreef: (06-Sep-2025, 11:02 PM)gideon schreef: https://postimg.cc/hh1k41nR Mooie DF! Het zonnedak lijkt me ook handig.
Het zonnedak (of Halo + dakje) scheelt inderdaad met de wind in je gezicht. (Niet altijd handig, want je voelt minder makkelijk hoe hard het waait en/of waarvandaan)
Wel een nadeel voor mensen met lang haar: Je krijgt een werveling van de wind waardoor je haar naar voren wordt getrokken.
Topics: 27
Bedankt: 801
607 x bedankt in 330 berichten
(11-Sep-2025, 04:54 PM)-Nico- schreef: Dank voor het compliment (ook namens de DF XL)! En ook fijn om te horen dat hij er nog staat 
Ik heb begrepen dat ze er al druk mee bezig zijn, waarschijnlijk kan ik 'm eind volgende week ophalen!
Ben je met de DF bij vm.nl langsgeweest? Nee ik heb mijn DF gisteren naar huis gereden, vandaag heeft iemand mij terug naar de camping (vlakbij Dronten) gebracht, waar wij kamperen.
Topics: 10
Bedankt: 126
768 x bedankt in 339 berichten
het gisteren, na een te warme zomer, tijdens een flinke ww rit eindelijk weer heerlijk velomobielweer bleek te zijn
Topics: 17
Bedankt: 218
582 x bedankt in 234 berichten
omdat we gisteren met LOL een mooie, erg leuke en vooral heel gezellige tocht hadden met LOL. Het weer was prachtig, iedereen was in een opperbest humeur en we hebben ook nog wat kunst bekeken. Heerlijke invulling van de zaterdag.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - besteld: Challenge Fujin
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
|
Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|