Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
(, 10:42 PM)ZoefZoef schreef: Echt, ik kots steeds meer op dit land en het leven met al zn regel- en bemoeizucht.
Je zou je geluk elders kunnen beproeven.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door:
(, 11:42 PM)melle z schreef:
(, 10:42 PM)ZoefZoef schreef: Echt, ik kots steeds meer op dit land en het leven met al zn regel- en bemoeizucht.

Of het huishoudelijk reglement bestuderen. 

Niels, regelneef, van der wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door:
(, 12:20 AM)Niels van der Wal schreef:
(, 11:42 PM)melle z schreef:

Of het huishoudelijk reglement bestuderen. 

Niels, regelneef, van der wal

Om te kijken of er een deurmat op de galerij mag liggen? Let wel, geen overdekte galerij maar buiten.
Tis gewoon te zot voor woorden dat zelfs dat verboden wordt door een woningcorporatieqqqqp1 en dat allemaal vanwege brandweervoorschriftenten kennelijk.

Als die zgn. brandveiligheid zo belangrijk is, plaats dan in elke woning sloten die van binnenuit niet ook slot gedraaid kunnen worden met een sleutel zodat er in geval van brand nooit naae sleutels hoeft te zoeken. Keur dan vaker de interne gasketels en gasaansluiting voor het fornuis en hang ook brandmelders in kelderruimte. Hadden ze in mn vorige woning niet gedaan, want dat kost een paar tientjes. Wen huisuitzetting van iemand die zn fietsen buiten zn kelderbox is veel belangrijker en goedkoper immers ;)

Maar goed, ze halen mn deurmat maar weg. De potlelies zal ik wel verminderen cq naar binnen halen. Ik zit in een convenantwoning dus kan dat gezeik er niet bij hebben. Al genoeg gezeik en haat in mn kop nu :(

Ook niet blij dat ik de voorvork van de roets moet demonteren en daar torx bouten in zitten. Moet ik eerst weer een bitje gaan zoeken daarvoor :(
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Die deurmat: gewoon beroep doen op tegenstrijdige regelgeving. Net als slagerijen (vloer moet stroef vanwege arbo/sligevaar), vloer moet glad vanwege hygiëne). Jij hier: mat moet daar vanwege slipgevaar.
Plantjes moet je even iets anders verzinnen: CO2opslag?
Antwoord }
Bedankt door: gideon
Mag je de plantjes niet aan de andere kant van de balustrade hangen? Wat zegt het huishoudelijk reglement hierover?
Antwoord }
Bedankt door:
bij mijn tante is dat ook. de vloermat moet weg. maar ze laat hem ook gewoon liggen want ze woont er al 40 jaar en zolang ligt er ook al een vloermat. 

En anders maken ze maar een vloermat die over de hele gallerij past want dan is het geen struikel gevaar meer.
Antwoord }
Bedankt door:
Er zal ongetwijfeld ergens in de algemene huurvoorwaarden iets over opgeschreven staan. Soms loopt het ook wel uit de hand, er komen hele stellages met planten, meubeltjes enzovoorts. Krijg je een brancard niet meer naar boven omdat overal wel wat staat. Er zijn voorschriften van de brandweer, maar als je aan een doodlopend einde zit is het ook jou enige vluchtweg. Een beetje meer nuance en overleg met de bewoners zou een hoop goed doen volgens mij.

Ik ben niet blij omdat mijn vader van 86 is opgenomen voor onderzoek, ze willen hem een aantal dagen goed in de gaten houden omdat hij zo veel tegelijk onder de leden heeft dat ze er niet uitkomen. Wel is duidelijk dat ook de geriater zich zorgen maakt. Maar ze gelukkig wel het toeval benut dat ze nu 2 dagen weekenddienst heeft en hem dus mooi in de gaten kan houden.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Niels van der Wal, 12 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Er zal ongetwijfeld ...Jeroen S — 12:27 PM
bij mijn tante is da...Veloquest — 12:01 PM
M5 m-racer uitproberen (idealiter Noord...
Hey hoi, Een vr...Mark_ligt — 10:54 AM
Northlandvelo.NL is live
Ik geloof dat ik...LigfietsWilsum — 10:31 AM
Mag je de plantjes n...baron062 — 10:22 AM
Northlandvelo.NL is live
Ik geloof dat ik s...Wim -de roetsende — 09:04 AM
Fietsen van Wim
Ik heb-uiteraard :...Wim -de roetsende — 09:00 AM
Die deurmat: gewoon ...AndredeBoer — 08:58 AM
Fietsen van Wim