Topics: 5
Bedankt: 2
1811 x bedankt in 930 berichten
Mn hotspot die ik ontworpen had voor de QV heb ik perongeluk veel te groot uitgeprint en het ziet er zo absurd uit dat ik er helemaal verliefd op ben
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Topics: 121
Bedankt: 4198
4691 x bedankt in 3092 berichten
(6 uren geleden)Gideonaut schreef: Mn hotspot die ik ontworpen had voor de QV heb ik perongeluk veel te groot uitgeprint en het ziet er zo absurd uit dat ik er helemaal verliefd op ben 
Waar blijft dan de foto voor ons?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Was ik mee bezig, het is zo groot dat de kromming die ik er in gemaakt had niet meer overheen komt met de kromming van de kap dus het past nog niet heel geweldig en bleef niet lang genoeg zitten voor een kliekje. Ik ben het nu in bitesize stukjes aan het zagen zodat ik het netjes terug in vorm kan plakken.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
(3 uren geleden)365cycle schreef: Als er bij jou nog iemand over een vlaggetje klaagt zijn ze echt de weg kwijt 
Ik heb straks een fiets met letterlijk een vuurtoren bovenop, ik vind dat ik het recht moet krijgen om de rijbewijs weg te nemen van mensen die mij niet zien