Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed te keer deze nacht. Dus nu hebben we veel fietspaden vol takken .
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(27-Jun-2026, 11:34 PM)LigfietsWilsum schreef: https://www.wetteronline.de/regenradar?m...entHighRes

Het gaat inderdaad net aan jullie voorbij.

Toch niet. We werden gelukkig getrakteerd op een flinke bui.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Ik ben héél blij omdat het me tóch nog is gelukt om een beschermkap voor het kettingwiel van m'n Lowracer op de kop te kunnen tikken (dankuwel, Hans van ELAN). No more raptobites  applause
Hase Kettwiesel (2004) - Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Azub Tricon GR - Snoek L #35
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro
[Afbeelding: Oepsie.jpg]
Ik hoefde er gelukkig niet over...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen
(11 uren geleden)LigfietsWilsum schreef: Ik hoefde er gelukkig niet over...

Dat hek is vervelender dan dat hobbeltje. Ik heb op mijn w/w route wel ergere bulten Tongue
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Soms lees ik mijn voorsteldraadje nog eens terug van september 2021. Ik opper daar allerlei gemoedelijke, trage ligfietsen om deze hobby aan te vangen en de reactie van jullie ervaringsdeskundigen was veelal: snelle (=efficiënte) fietsen zijn best fijn als je veel en ver fietst! Dat is ook ontspannen! 

Ik glimlach dan wat als ik me realiseer dat er nu inmiddels een Milan SL in de schuur staat: toch wel een behoorlijk efficiënte, snelle machine. Wat er nog een beetje aan ontbrak, is een snelle tweewieler (ja, ik heb een Hurricane en een roets maar écht snel zijn die niet). Tot vandaag... Big Grin

Want vandaag ben ik blij met m'n nieuwe aanwinst:

[Afbeelding: IMG-20260629-120704055-HDR.jpg]

Eerste ritje net achter de rug (nog op Marathon banden en niet lekker afgesteld) en het tempo zat er al lekker in. Lekkere fiets waar ik hopelijk nog veel plezier van ga beleven  Cool
Milan SL Mk3 #039 - RaptoBike lowracer - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
..n=n+2 Wink

Er gaan er echter wel op korte termijn ook weer 2 uit.
Na een jaar of 12 ga ik afscheid nemen van de challenge taifun denk ik en ook een M5 titanium shockproof (of frameset) gaat de verkoop in.

Tevens wel blij dat de temperatuur binnen en buiten weer wat lager ligt. Was meer dan 30 graden in huis.
Antwoord }
Bedankt door: Jeroen S , Willeke_IGKT , 365cycle
Mijn ervaring met de Rapto is dat het een crime is om 'm achteruit de garage/schuur in of uit te schuiven. ZO vaak de ketting eraf gerold op die manier Sad
Maar het is verder wel een lekker fiets
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT
(7 uren geleden)Frutsel schreef: Mijn ervaring met de Rapto is dat het een crime is om 'm achteruit de garage/schuur in of uit te schuiven. ZO vaak de ketting eraf gerold op die manier Sad
Maar het is verder wel een lekker fiets

Dat kettingverhaal herken ik nu al  Big Grin
Milan SL Mk3 #039 - RaptoBike lowracer - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Misschien ook even contact opnemen met Elan voor zo'n beschermkap? Al is het voornamelijk het kleine wieltje waar de ketting vanaf schiet en/of klem komt te zitten.
Ik dacht even dat je die peperdure van 2k gekocht had maar gelukkig is dat niet het geval :p
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
(5 uren geleden)Gideonaut schreef: Misschien ook even contact opnemen met Elan voor zo'n beschermkap? Al is het voornamelijk het kleine wieltje waar de ketting vanaf schiet en/of klem komt te zitten.
Ik dacht even dat je die peperdure van 2k gekocht had maar gelukkig is dat niet het geval :p

Beschermkapje print ik wel een keer. 

En nee, niet die heel dure gekocht, al lijkt deze er wel sprekend op  Tongue
Antwoord }
Tim veel plezier en veel veilige kilometers met je nieuwe fiets.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: TimSch
RaptoRacer is een heerlijke fiets. Sommigen moeten even wennen aan de voorwielaandrijving, maar ik reed er gemakkelijk op weg.

Oranje is best zeldzaam, meestal zijn ze wit.

Heel veel plezier met deze mooie Lage Racer
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: NielsKo, 25 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
RaptoRacer is een he...Wim -de roetsende — 09:44 PM
Slow TV
Ik zou zo m'n spulle...365cycle — 06:46 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de...365cycle — 06:41 PM
Tim veel plezier en ...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard