1 uur geleden
(, 07:21 PM)martinus schreef: ...er na 'n mooie rit een Quest (387) in huis is gekomen die nu de nodige aandacht en liefde na zovele kilometers krijgt.Hee, is dat niet de Quest met die mooie politieke voorkeur?
Na 'n fijne overdracht met alle ins en outs en onder goede begeleiding van een voorrijder door 'n prachtig landschap gemanoeuvreerd ben 'k uiteindelijk in m'n eentje naar huis gefietst in een cocon van warmte,geluidjes en blijheid.
En m'n enkel weer verrekt dus kon 'k langer genieten van de rit
Die heeft al heel wat kilometers afgelegd, maar er kunnen er vast nog een hoop bij! Gefeliciteerd!
(, 10:20 PM)Jeroen S schreef: Daniel Fenn heeft ook nog hele grote bladen in z'n assortiment. Ik vind het wel cool zo'n blad wat nog groter is als de cranklengte.Er is ergens een foto van een rood metallic Milan SL waar een 85T tegenaan leunt
Ziet er wel grappig uit. Volgens mij past die in een RS niet eens onder het standaard neusje, dan moet er een extra bobbel in het luik gemaakt worden voor ketting + kettingblad.
De snelheden die je er in mijn Tuna (dus met 28-622 achterwiel en 11-32T cassette) mee zou rijden bij 90 rpm zijn als volgt:
tandwiel - km/h
11 88.7
12 81.3
13 75
14 69.7
15 65
17 57.3
19 51.3
21 46.3
24 40.6
28 34.8
32 30.4