Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 4.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
... net m'n eerste ritje na twee weken er weer op het zitten. Het was maar 16 km naar de winkel op en neer, maar toch een indruk gekregen hoe ik hersteld ben. Nou ik ben niet in hoestbuien uitgebarsten. Maar zo hier een daar een kuchje was er nog wel, waar ik anders helemaal geen wielrenhoestje heb. \

Hoe rustig aan gedaan ik heb weet ik niet precies. Nadat ik mijn fiets weer in elkaar gezet had ben ik mijn fietscomputer kwijt. Maar wel hele stukken in de hoogste versnelling dus stilgezeten heb ik zeker niet. Ook het weer zat natuurlijk niet mee. Ik bewn tussen 2 en 3 gaan fietsen, met kap erop. Tijdens het fietsen vond ik het erg meevallen met de hitte. Maar je moet niet stil gaan staan in de brandende zon. De route is gelukkig zonder verkeerslichten, dus kon ik gewoon blijven rijden.

Conditietechnisch is het wel zwaarder dan waar ik was. Maar dat komt wel goed.

Nu m'n fietscomputer nog vinden.
Antwoord }
Die heb je vast ergens in een vergeten hoekje veilig neer gelegd, dat doe ik ook nog wel eens. Goh da's een goed plekje, daar kom ik zeker niet. En inderdaad denk ik er dan een hele tijd niet aan dat die daar misschien zou kunnen liggen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
De fietsschoenen zijn een voorbeeld van plekken waar ik wel eens een hartslag meter en een fiets computer terug vond. Dus zoek ook op een minder voor de hand liggende plek .
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Het werd vanmiddag wel heel donker op het werk. Buienalarm vond dat er nog niks aan de hand was, maar bij het naar buitenkijken zag het er toch niet heel best uit. En inderdaad barstte het los iets voor 17.00 uur. Met bakken kwam het naar beneden, zelfs hagelstenen. Tja en ik was met de Lowracer vanwege de hitte. Gelukkig trok het over en kon ik vertrekken zonder dat het regende. wel was de straat nog heel nat, er stonden plassen op de parkeerplaats zoals ik ze nog nooit gezien had. Gek genoeg was het 2 km verderop bij Varsselder droog, alsof er niks aan de hand was. Ik ben dus niet natgeregend en daar ben ik best blij mee.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Gisteren moest ik even binnenbanden ophalen (15km (nou ja, x2, want ik wil ook terug) fietsen of bezorgkosten is een makkelijke rekensom)
Kreeg ik halverwege een lekke achterband (Snake bite door een gemeen gaatje in de klinkers). De band liep redelijk langzaam leeg, want ik merkte het pas een stuk verderop toen ik afremde en de achterkant enorm ging dweilen.
Gelukkig was daar een erg rustig stuk parallelweg met gras in de berm (het lek liep ik op op een behoorlijk drukke sluiproute zonder echt veilige plek om te stoppen)

Lekker in de zon een nieuwe binnenband in het achterwiel gefrommeld. (Het was al afgekoeld naar een graad of 25 dus dat was lekker)
Toen ik weer instapte begon het te druppelen.
Na een meter of 100 begon het te regenen, en na een km te hozen.
Nat regenen vond ik niet erg, maar de druppels (hagel?) deden wel pijn aan mijn gezicht, en zonder ruitenwissers op mijn bril was het zicht ook erg beperkt.
Bij de winkel aangekomen was de regen weer over...

Waarom dan wel blij ondanks een lekke band en stortregen?

Nou, ik heb nu een binnenband waar ik een clickvalve ventiel in kan stoppen (ventielkern in de oude band zat MUURVAST), en het was lekker weer toen ik mijn band aan het vervangen was.
Antwoord }
En je bent gespot Frutsel Wink
Een bekende dacht dat hij mijn fiets zag, maar ik zat er niet in Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Frutsel
(, 04:55 PM)365cycle schreef: En je bent gespot Frutsel Wink
Een bekende dacht dat hij mijn fiets zag, maar ik zat er niet in Big Grin

Nou ja, hij zat niet helemaal fout Tongue
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
..een weg op een voor mij nieuwe route wilde rijden, er borden staan dat je er niet door kan en deze borden worden weggehaald op het moment dat ik er langs wil.
En zie en merk ik een flink stuk glad asfalt. Lekker hoor.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , 365cycle

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 21 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Doorfietsroutes
Misschien moeten...Bob Hagendijk — 01:00 AM
Zijn wij velonauten, misschien toch een...
En naast die houdi...365cycle — 10:55 PM
Doorfietsroutes
in Groenlo mag j...Martin van Mourik — 10:32 PM
Precies zoals zovee...datakneder — 09:27 PM
Doorfietsroutes
Vandaag zonder navig...PieterTrapt — 09:24 PM
Naast dat ik ten ze...ZoefZoef — 09:17 PM
In mijn ogen is ...365cycle — 08:47 PM
Toch weer meer last van de achillespees...
Ik wens van harte da...Raptobrikker — 08:22 PM
Maarre.... Waarom re...Arend-Jan — 08:12 PM
..een weg op een voo...Hoekie — 07:16 PM
En je bent gespot ...Frutsel — 05:41 PM
Eigen verantwoorde...datakneder — 05:24 PM
En je bent gespot Fr...365cycle — 04:55 PM
Helemaal eens met ...365cycle — 04:51 PM
Maximale banddruk voor de velgen?
Je moet alles een ...365cycle — 04:07 PM
Helemaal eens met ...datakneder — 04:05 PM
Helemaal eens met de...TimSch — 03:20 PM