Ja, je moet er wel de tijd voor nemen want als we 1 gebruikte Thys209 voorbij komt op jaarbasis is het veel. Zoals gezegd is dit de eerste van het model na 2018 dus ik heb maar wat dieper in de buidel getast dan ik voornemens was, maar anders had ik 'm over 5 jaar nog niet gehad waarschijnlijk
Wel paar kleine puntjes die ik moet aanpakken. De schijfremmen moet ik even bijstellen, zodat deze wat eerder aangrijpen en ik ga de achterband vervangen. Na 70km probleemloos op Texel merkte ik op de terugweg in de trein dat de achterband zacht leek. Dat was die dus ook echt. Lek dus..
Binnen een luttele 200km op Schwalbe one's heb ik 3 lekke bandengehad. De eerste twee met de chr waar een gloedneuwe onder lag en de derde dus met de roets. Daar heb ik geen zin in dus ik ga 365cycles advies maar opvolgen door er een Michelin wild run'r op te gooien binnen afzienbare tijd. Of ik zet 'm over naar de andere roets en verkoop die daarmee.
Even een vraagje aan jou tussendoor. Hoeveel speling heb jij op de voetenslee? Ik zie dat er een duidelijk verschil zit tussen de twee roetsen de een heeft nauwelijks speling, de andere kant ik wel een beetje bewegen..
De updates had ik nog niet gezien maar dat komt in de toekomst nog wel een keertje misschien. Dat wil zeggen, als er een keer zo'n snek op een goedkope roets voorbij komt ofzo dan is het vroeg genoeg om de snek te wisselen. Doe paar honderd gram boeien me niet en zo op het eerste gezicht vind ik het ook niet heel mooi ofzo. Misschien komt dat nog
De roeifietstrike.. ik wist niet dat ie daarmee bezig was. Ik dacht dat ie met rowifietsen wel klaar was inmiddels en zich echt volledig op de rowingfoil aan het richten was. Leuk, ben wel benieuwd hoelang het duurt eer die trike klaar is om op de markt te brengen en of er een markt voor is. Er zal dan een fors prijskaartje aan komen te hangen, vrees ik.
Maar als ie er komt, koop ik er over 30 jaar misschien wel eentje, of eerder als ik onverwacht toch eerder een stijve, ouwe lul met evenwichtsproblemen wordt