Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Promotie van het ligfietsen en de vereniging?
#53
(02-Jan-2023, 09:04 PM)Bacchus schreef: Probleem is wel dat echt lekker ontspannen ligfietsen, ook als je het snel oppakt, echt nog wel tientallen uren ervaring kost. Een goede eerste ervaring is echter wel een lekker begin en daarbij helpt enthousiaste en deskundige begeleiding wel. Ik denk aan hoe BHPC's Barney presentator Hank van GCN an zijn eerste ligfiets-ervaring hielp, al was die Raptobike low racer misschien juist niet de meest handige beginnersfiets.
Hank had juist een sterke motivatie om het te leren. Hoewel Barney het niet beter had kunnen doen dan hij deed, denk ik dat juist de eenvoudiger te fietsen modellen een goede opstap zijn. 

Een tijd terug heb ik een 26-jarige dame die niets specifiek met fietsen heeft in onze Milan SL laten instappen, en een rondje laten fietsen met het broertje van haar vriend; eveneens geen ligfietser, wel een hardloper en fietser, maar dan op de mountainbike en wielrenfiets. Hij heeft veel technisch inzicht en is voorzichtig, dus hem durfde ik mijn destijds nog echt hagelnieuwe Bülk wel toe te vertrouwen Big Grin 
Voor hem was het ook een eerste keer, en nadat ik binnen een minuut uitgelegd had hoe te trappen, schakelen, sturen, remmen, richting aangeven en claxonneren reden ze moeiteloos een rondje van een paar kilometer en kwamen terug met een smile van oor tot oor. Die velomobiel past nú niet direct in hun levens, maar ik weet zeker dat ie niet meer uit hun geheugen verdwijnt. Zeker bij de persoon in de Bülk niet, hij was zwaar onder de indruk van de snelheid die hij in een tweede rondje kon maken. 

Een (snelle) trike is goud om het eerste enthousiasme mee te kweken. Open of dicht maakt niet uit.
Antwoord }
#54
(02-Jan-2023, 07:16 PM)Willeke_IGKT schreef:
(02-Jan-2023, 05:48 PM)melle z schreef: Ik ben bang dat bij mij de zendingsdrang totaal ontbreekt, ik zie eigenlijk niet in waarom ligfietsen gepromoot zou moeten worden. Ik kan me goed vinden in de woorden van wijlen Mike Burrows (onder andere, in dit verband, mede-oprichter en oud-voorzitter BHPC

Ik ben ook niet van het uitgaan om te preken aan de wereld.
ik ook niet pers'e, maar als het populairder wordt dan het nu is komt er ook meer draagvlak voor (het aanpassen van) infrastructuur.
Hoe tof zou het zijn als de rechterbaan van de snelweg exclusief beschikbaar zou komen voor snelle fietsen? Cool
Quest 506 carbon
(Sparkman & Stephens 30' Antilla 200)
http://www.aelixihr.org
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten
#55
(02-Jan-2023, 09:40 PM)=oNNo= schreef: Hoe tof zou het zijn als de rechterbaan van de snelweg exclusief beschikbaar zou komen voor snelle fietsen? Cool

Klinkt goed, maar de conflicten met de op en afritten en die stinkende autos die geen rekening houden met fietsers.....
Dan maar de hele snelweg?
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , Jan van Ochten
#56
(02-Jan-2023, 09:40 PM)=oNNo= schreef: Hoe tof zou het zijn als de rechterbaan van de snelweg exclusief beschikbaar zou komen voor snelle fietsen? Cool
No thanks. Als er één plek is waar ik niet wil zijn is het dicht bij automobilisten op een meerbaans weg met een hoge snelheidslimiet.
Mijn motivatie om vaak op de weg te rijden is dat ze recht voor of recht achter me zitten, op de snelweg kan net even iets teveel mis gaan.

Een strak breed snelfietspad ipv de veelal in de buurt liggende oude doorgaande route zie ik liever. En dan met een motorvoertuigenverbod voor alles behalve bestemmingsverkeer.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten
#57
(02-Jan-2023, 09:45 PM)Willeke_IGKT schreef: de hele snelweg?
jaaah! nOg beter; gewoon het hele land afsluiten voor voertuigen met een leeggewicht van meer dan 200kg Tongue 
...maarre.., ik verwacht niet dat een en ander, binnen het huidige politieke klimaat op korte termijn, gaat gebeuren.
Quest 506 carbon
(Sparkman & Stephens 30' Antilla 200)
http://www.aelixihr.org
Antwoord }
#58
(02-Jan-2023, 10:06 PM)=oNNo= schreef: jaaah! nOg beter; gewoon het hele land afsluiten voor voertuigen met een leeggewicht van meer dan 200kg Tongue 
...maarre.., ik verwacht niet dat een en ander, binnen het huidige politieke klimaat op korte termijn, gaat gebeuren.
Mwah... als de automobilisten de snelweg mogen, mogen wij dan de rest? Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten
#59
Bob Hagendijk schreef:
Anders word je teruggeworpen op hele oude tweedehandsjes, of zelfbouw.
Melle Z schreef:
Ik vind dat persoonlijk niet erg (onvoorstelbaar wat je tegenwoordig voor een paar tientjes kunt kopen!), maar ik begrijp dat ik een uitzondering ben.

Ik vind dat wel erg. Want mijn technische bekwaamheid is te klein om een niet al te vitale 2e hands ligfiets mobiel te houden.
Antwoord }
#60
Het zou me niet verbazen al er meer zijn zoals jij dan zoals ik, Lig-hen, maar als je niet bang bent voor vieze handen is het (met een beetje hulp) echt niet zo ingewikkeld.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
#61
ik heb altijd enige visitekaartjes bij me van de lokale ligfietsshop (abeona).
groet sjef
Antwoord }
#62
(02-Jan-2023, 10:41 PM)melle z schreef: Het zou me niet verbazen al er meer zijn zoals jij dan zoals ik, Lig-hen, maar als je niet bang bent voor vieze handen is het (met een beetje hulp) echt niet zo ingewikkeld.
Klopt, maar het maakt de drempel wel véél hoger. Er zijn genoeg mensen die naar een fietsenmaker gaan om hun band op te laten pompen.
Daar kan je vanalles van vinden, ik zie ze liever op de fiets dan in de auto.

Wat betreft mezelf is het heel dubbel: Ik sleutel graag wanneer ik tijd heb, maar m'n primaire velomobiel is m'n "auto van de zaak". Dat ding moet het gewoon áltijd doen. Krijgt ook gewoon periodiek z'n beurtjes bij de dealer, en dan wil ik dat ze 'm goed nakijken want behalve een lekke band of een ketting die er een keer naast springt kan ik geen verrassingen gebruiken onderweg naar/van de klant.
Antwoord }
#63
Hoe krijgen we de ligfiets onder de aandacht van jongeren ....
Door ze "voor de voeten te lopen", zichtbaar te zijn op plaatsen waar de jeugd zich bevindt: zorg voor aantrekkelijke you tube video's die de jeugd aanspreken. Wat Willeke eerder al beschreef, hoe ze you tubers benaderd is een goeie zet. Kunnen we iets met Enzo Knol, of met bekende influencers?
En waar zit de jeugd nog meer, instagram?

Ze hadden hier op de bassisschool een dag dat de kinderen konden kennismaken met andere sporten.  Daar hadden ligfietsen niet misstaan.

Heeft het zin om de WMO's te bestoken? Revalidatiebedrijven?

Is t een idee om bij bepaalde evenementen de media te informeren, persberichten sturen oid?
Of en toe een publieksmomentje doen, voorafgaand aan een toertocht, waarbij een paar probeerfietsen aanwezig zijn? Ook kindermaatjes!!

Als de verenging zelf een paar ligfietsen heeft zouden we inderdaad actief de ligfiets zichtbaar kunnen maken.
Zijn daar voldoende euro's én vrijwilligers voor beschikbaar?
Antwoord }
#64
Influencers.. jammer dat ze altijd zo f*cking commercieel zijn, maar zo'n Enzo Knol kennis laten maken met bijv een velomobiel en andere ligfietsen kan best leuk zijn.

Misschien wat voor 365cycle als ex-petrolhead. Gewoon hem aansporen eens een dagje van vehikel wisselen. Niet geschoten is altijd mis. Ik weet dat ie zo ook eens een dagje op een motorzijspan heeft rondgereden.
Antwoord }
#65
(02-Jan-2023, 11:51 PM)ZoefZoef schreef: Influencers.. jammer dat ze altijd zo f*cking commercieel zijn, maar zo'n Enzo Knol kennis laten maken met bijv een velomobiel en andere ligfietsen kan best leuk zijn.

Misschien wat voor 365cycle als ex-petrolhead.  Gewoon hem aansporen eens een dagje van vehikel wisselen.  Niet geschoten is altijd mis. Ik weet dat ie zo ook eens een dagje op een motorzijspan heeft rondgereden.
Zo'n Enzo Knol is niet zo mijn bereik geloof ik. Iets moet dan ook maar net het hedendaagse equivalent van wat ik "cool" noemde worden. Ik denk niet dat ik dat goed kan. 
Die TEDx werkte wel goed. Studenten, vlak voor ze de aller belangrijkste keuzes in hun leven gaan maken, vaak nog erg ijdel en net zo weinig zin in/tijd voor de "gym" als mijn leeftijdscategorie. Ze waren behoorlijk geboeid.

Voor 2023 staan er weer wat acties op de planning. Nog niet alles in kannen en kruiken, t.z.t. meer info Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Jan van Ochten , Lig-hen
#66
(03-Jan-2023, 12:04 AM)365cycle schreef:
(02-Jan-2023, 11:51 PM)ZoefZoef schreef: Influencers.. jammer dat ze altijd zo f*cking commercieel zijn, maar zo'n Enzo Knol kennis laten maken met bijv een velomobiel en andere ligfietsen kan best leuk zijn.

Misschien wat voor 365cycle als ex-petrolhead.  Gewoon hem aansporen eens een dagje van vehikel wisselen.  Niet geschoten is altijd mis. Ik weet dat ie zo ook eens een dagje op een motorzijspan heeft rondgereden.
Zo'n Enzo Knol is niet zo mijn bereik geloof ik. Iets moet dan ook maar net het hedendaagse equivalent van wat ik "cool" noemde worden. Ik denk niet dat ik dat goed kan. 
Die TEDx werkte wel goed. Studenten, vlak voor ze de aller belangrijkste keuzes in hun leven gaan maken, vaak nog erg ijdel en net zo weinig zin in/tijd voor de "gym" als mijn leeftijdscategorie. Ze waren behoorlijk geboeid.
De jeugd heeft de toekomst.  Ik.moest denken aan een filmpje van m waarin ie een dagje ruilde van auro met een zijspanrijder. Die had m dacht ik gewoon gemaild.

Gaat niet om de persoon, maar om de aandacht die je ermee creeert voor de ligfiets of velomobiel als ie een beetje positief erover is. Je hebt een gigantische expose ermee en die knakker zie ik eigenlijk nog wel in een velomobiel stappen, ook al mist ie wat pk's. 

Als dat dan een leuk filmpje oplevert.. veel expose heb je het doel bereikt.

Net als zo'n oliebollentocht altijd wel wat aandacht genereert.  Het is best indrukwekkend als er opeens een kleine 100 velomobielen voorbij komen rijden. En als het dan ook weer wat aandacht oplevert in de lokale pers en de voordelen van zo'n velomobiel worden een beetje belicht, heb je toch weer wat mensen bereikt.  Net als dat je via jouw TEDx talk een aantal studenten hopelijk aan het denken hebt gezet.

Ik mag hopen dat er toch wel een paar overtuigd zijn geraakt en ooit eens een velomobiel zouden overwegen.
Antwoord }
#67
(03-Jan-2023, 12:19 AM)ZoefZoef schreef: De jeugd heeft de toekomst.  Ik.moest denken aan een filmpje van m waarin ie een dagje ruilde van auro met een zijspanrijder. Die had m dacht ik gewoon gemaild.

Gaat niet om de persoon, maar om de aandacht die je ermee creeert voor de ligfiets of velomobiel als ie een beetje positief erover is. Je hebt een gigantische expose ermee en die knakker zie ik eigenlijk nog wel in een velomobiel stappen, ook al mist ie wat pk's. 

Als dat dan een leuk filmpje oplevert.. veel expose heb je het doel bereikt.
Ok, ik "connect" zelf dus vaak beter met studentikoze types, maar je hebt me overtuigd er eens even naar te kijken. Is Enzo Knol een beetje bezig met milieu/klimaat?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten
#68
Ik denk dat velomobielen bij youtuber Tom Scott in het straatje past. Heeft interesse in techniek, het buiten de gebaande paden en oog voor milieu. Hij heeft een groot bereik, ook in Nederland. Hij nodigt zijn abonnees uit om ideeën naar hem te mailen en uit eigen ervaring weet ik dat hij (of in ieder geval iemand uit zijn team) reageert. Ik denk dat hij wel te porren is voor een video over het milieu vriendelijke alternatief voor de speed pedelec Tongue . OBT2023 zou een mooie aanleiding kunnen zijn om hem uit te nodigen? Zeker als er een fiets ter beschikking gesteld zou worden.
Jan van Ochten 

Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28" 
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hoekie , Lig-hen
#69
Ik heb ook niks met Enzo Knol hoor. Heel zelden komt ie voorbij hier op Youtube en die zijspan was van iemand van een ander forum waar ik actief was: motor-forum.nl

Uh, nee, ik geloof dat je voor klimaat niet bij hem moet zijn eigenlijk. Hij heeft altijd wel leuke auto's onder zn reet en die rijden niet milieuvriendelijk. Maar de fun-factor met een Velomobiel zou wellicht een argument kunnen zijn. Of een wedstrijdje wie sneller is. De snelle auto of de velomobiel.

Of ie er voor open staat? Geen idee, die lui zijn commercieel als de neten dus ze.zullen het alleen doen als ze het zelf leuk vinden.

https://zijspannend.nl/2019/enzo-knol-ri...r-zijspan/

Dit filmpje was het waar ik op doelde. Ik heb er in ieder geval met plezier naar gekeken destijds.
Antwoord }
#70
(03-Jan-2023, 12:33 AM)Jan van Ochten schreef: Ik denk dat velomobielen bij youtuber Tom Scott in het straatje past. Heeft interesse in techniek, het buiten de gebaande paden en oog voor milieu. Hij heeft een groot bereik, ook in Nederland. Hij nodigt zijn abonnees uit om ideeën naar hem te mailen en uit eigen ervaring weet ik dat hij (of in ieder geval iemand uit zijn team) reageert. Ik denk dat hij wel te porren is voor een video over het milieu vriendelijke alternatief voor de speed pedelec Tongue . OBT2023 zou een mooie aanleiding kunnen zijn om hem uit te nodigen? Zeker als er een fiets ter beschikking gesteld zou worden.
Die heb ik idd al gemaild  Big Grin 
Dank voor het opmerken!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten
#71
(02-Jan-2023, 08:00 PM)melle z schreef:
(02-Jan-2023, 07:37 PM)Bob Hagendijk schreef: Anders word je teruggeworpen op hele oude tweedehandsjes, of zelfbouw.
Ik vind dat persoonlijk niet erg (onvoorstelbaar wat je tegenwoordig voor een paar tientjes kunt kopen!), maar ik begrijp dat ik een uitzondering ben.

Ik ook niet, tot op bepaalde hoogte. Oude fietsen gaan nog weleens naar oud ijzer. Dus blijven er minder fietsen over, vaak van mindere kwaliteit vanwege de leeftijd. Ergens komt een moment dat er alleen nog echte liefhebbers fietsen zijn die niet te betalen zijn, of barrels die gerestaureerd moeten worden. 

En zonder fabrikanten minder innovatie. Niet dat er nu veel in gebeurd volgens mij, maar er komen in ieder geval nieuwe modellen op de markt.
Antwoord }
#72
(02-Jan-2023, 10:07 PM)365cycle schreef: Mwah... als de automobilisten de snelweg mogen, mogen wij dan de rest? Big Grin
Een beetje OT maar ik zou het niet erg vinden om een beetje die kant op te schuiven: vrij baan voor de auto op de auto(snel)weg maar op provinciale wegen en doorgaande wegen in de stad rekening houden met elkaar en hooguit te gast in woonwijken en stads-/dorps-centrums.

(02-Jan-2023, 11:11 PM)Lig-hen schreef: Hoe krijgen we de ligfiets onder de aandacht van jongeren ....
Door ze "voor de voeten te lopen", zichtbaar te zijn op plaatsen waar de jeugd zich bevindt: zorg voor aantrekkelijke you tube video's die de jeugd aanspreken. Wat Willeke eerder al beschreef, hoe ze you tubers benaderd is een goeie zet. Kunnen we iets met Enzo Knol, of met bekende influencers?
Misschien niet specifiek "jeugd" maar ik vraag me af of Bas Tietema, toch een beetje "GCN op zijn Nederlands," de ligfiets aan zou durven.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
#73
(03-Jan-2023, 08:48 AM)Bacchus schreef:
(02-Jan-2023, 10:07 PM)365cycle schreef: Mwah... als de automobilisten de snelweg mogen, mogen wij dan de rest? Big Grin
Een beetje OT maar ik zou het niet erg vinden om een beetje die kant op te schuiven: vrij baan voor de auto op de auto(snel)weg maar op provinciale wegen en doorgaande wegen in de stad rekening houden met elkaar en hooguit te gast in woonwijken en stads-/dorps-centrums.
Amsterdam: Ondernemers zijn klaar met Bijenkorffile en pleiten voor inrijverbod

Misschien een goeie tip voor de Bijenkorf om die garage deels om te bouwen tot betaalde en met camera's bewaakte fietsstalling.
Ik zou m'n velomobiel graag op zo'n parkeerplaatsje parkeren (parkeer sowieso weleens vaker betaald in een autoparkeergarage), er hoeft alleen een haak te zitten om de ketting aan te doen.

Zat bakfietsen die ook duur genoeg zijn om bewaakt te willen parkeren.
Antwoord }
#74
Ik denk dat er maar 1 toverwoord is voor het promoten van ligfietsen: Reclame.!

En dan niet met van die rare bekende figuren, nee, gewoon Henk en Ingrid liggend naar het werk en de boodschappen.

De fiets heeft zijn intrede immers ook gedaan met reclame van de anwb..

Groeten Henk ( mijn vrouw heet geen Ingrid )
Antwoord }
#75
(03-Jan-2023, 02:51 PM)de Boer schreef: En dan niet met van die rare bekende figuren, nee, gewoon Henk en Ingrid liggend naar het werk en de boodschappen.
Dan moeten we ons vooral op de Ingridjes richten. En laten we Mohammed en Maryam dan ook maar meenemen. Want als er één ding is dat de NVHPV op dit moment nog niet is, dan is het wel een afspiegeling van de maatschappij  Wink
Antwoord }
#76
Misschien een goeie tip voor de Bijenkorf om die garage deels om te bouwen tot betaalde en met camera's bewaakte fietsstalling.
Ik zou m'n velomobiel graag op zo'n parkeerplaatsje parkeren (parkeer sowieso weleens vaker betaald in een autoparkeergarage), er hoeft alleen een haak te zitten om de ketting aan te doen.

Zat bakfietsen die ook duur genoeg zijn om bewaakt te willen parkeren.
[/quote]

Het zelfde geldt voor het centrum van Nijmegen. Nergens een bewaakte fietsenstalling voor buitenmodel fietsen (bakfietsen; velomobielen).
In het centrum is 1 bewaakte fietsenstalling met precies 1 plek voor een buitenmodel fiets. Bijna altijd staat hier een fiets met een (hoog) kinderzitje. Dit is Mariënburg. Naast Mariënburg zit een auto-parkeergarage. Het zal een uitkomst voor deze fietsstad zijn als hier enkele parkeerplaatsen voor buitenmodel fietsen gecreëerd wordt. De andere bewaakte fietsenstalling is niet overdekt en heeft geen plek.

En over Amsterdam: Via de tamtam las ik dat de bewaakte ns stalling bij het centraal station (onder het water) open zou zijn gegaan. Klopt dit, en is hier parkeerplek voor velomobielen?

Anders een taak voor promotie: Een fiets is al langer niet meer alleen het model: 2 wielen, frame en 'rechtop' zitten.

Niels, languit, van der Wal
Antwoord }
#77
(03-Jan-2023, 03:23 PM)Niels van der Wal schreef: Het zelfde geldt voor het centrum van Nijmegen. Nergens een bewaakte fietsenstalling voor buitenmodel fietsen (bakfietsen; velomobielen).

In het centrum is 1 bewaakte fietsenstalling met precies 1 plek voor een buitenmodel fiets. Bijna altijd staat hier een fiets met een (hoog) kinderzitje. Dit is Mariënburg. Naast Mariënburg zit een auto-parkeergarage. Het zal een uitkomst voor deze fietsstad zijn als hier enkele parkeerplaatsen voor buitenmodel fietsen gecreëerd wordt. De andere bewaakte fietsenstalling is niet overdekt en heeft geen plek.
Je kan dat ook proberen te veroorzaken door een kaartje te pakken, er simpelweg in te fietsen met een velomobiel, deze aan een pilaar vast te zetten op een lege plek etc. Volgens mij is dat nergens of in ieder geval vrijwel nergens verboden. Zou 'm dan wel in de buurt van een camera zetten, want automobilisten.

(03-Jan-2023, 03:23 PM)Niels van der Wal schreef: Anders een taak voor promotie: Een fiets is al langer niet meer alleen het model: 2 wielen, frame en 'rechtop' zitten.
Heb me daar een tijd heel fanatiek mee bezig gehouden, bij elke aankondiging van een nieuwe fietsparkeergarage vragen of er plek is voor "andere" fietsen (inclusief omschrijving).
Meestal vindt men het irritant, zelfs als je aangeeft dat mensen met een bakfiets of een Van Raam hierdoor sowieso al een uitdaging krijgen. Vaak is in de buurt van een fietsgarage op straat parkeren verboden, dus als je slecht ter been bent parkeerde je eerder recht voor de deur en nu blijf je maar gewoon thuis.

Om dezelfde reden een paar pogingen gedaan dit bij lokale politiek onder de aandacht te krijgen maar het lukt me niet.
Antwoord }
#78
(03-Jan-2023, 03:23 PM)Niels van der Wal schreef: Anders een taak voor promotie: Een fiets is al langer niet meer alleen het model: 2 wielen, frame en 'rechtop' zitten.
Heb me daar een tijd heel fanatiek mee bezig gehouden, bij elke aankondiging van een nieuwe fietsparkeergarage vragen of er plek is voor "andere" fietsen (inclusief omschrijving).
Meestal vindt men het irritant, zelfs als je aangeeft dat mensen met een bakfiets of een Van Raam hierdoor sowieso al een uitdaging krijgen. Vaak is in de buurt van een fietsgarage op straat parkeren verboden, dus als je slecht ter been bent parkeerde je eerder recht voor de deur en nu blijf je maar gewoon thuis.

Om dezelfde reden een paar pogingen gedaan dit bij lokale politiek onder de aandacht te krijgen maar het lukt me niet.
[/quote]

Bij de NS heeft het wel succes gehad: In Utrecht is er sinds een paar jaar plek voor buitenmodel fietsen in de fietsparkeergarage; Sijpesteijn en ook de nieuwe ns fietsenstalling in Amersfoort heeft plekken.
Officieel heeft de inpandige fietsenstalling bij Nijmegen station ook plekken voor buitenmodellen maar hier staan altijd gangbare modellen en bewaking is er niet meer.

Waarschijnlijk is de NS gevoelig voor het idee fiets-trein-fiets en snapt dat er veel buitenmodel-fietsen zijn waarvan de bestuurder de trein wil pakken. (Of even wil statten :-) )

Niels, v-t-v, van der Wal
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 20 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
XL Hotspot in 3d-print
Ik heb opgezocht @Ar...twilwel — 12:47 AM
Fietsreis Duinkerken - Straatsburg - Ei...
Op de vierde dag sto...Martin van Mourik — 12:21 AM
Stuurbuis M5 blueglide
Hey Ellert en Bram...Boyd Maduro — 12:01 AM
XL Hotspot in 3d-print
Nee, ik ga ḿ nie...Arend-Jan — 11:53 PM
XL Hotspot in 3d-print
Uhm, is die bulk d...twilwel — 11:08 PM
Spel M5 Carbon High racer
Welkom bendijkema, ...Willeke_IGKT — 10:37 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
En neem even een (ko...Willeke_IGKT — 10:33 PM
Spel M5 Carbon High racer
bendijkema — 10:10 PM
OBT 2024 Rotterdam
Bovenstaande brou...Martin van Mourik — 10:03 PM
XL Hotspot in 3d-print
De Bulk is standaard...Jeroen S — 10:01 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Die is vast nog wel ...Jeroen S — 09:55 PM
XL Hotspot in 3d-print
Uhm, is die bulk dan...blokdoorn — 09:54 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
..omdat het niet a...ZoefZoef — 09:36 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
..omdat het niet a...Hardloper — 09:04 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
..omdat het niet all...ZoefZoef — 08:57 PM
De Remcoreflex
Ja, als het vlak b...LigZeeuw — 08:04 PM
De Remcoreflex
Dat probeer ik maa...365cycle — 04:46 PM