|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Topics: 47
Bedankt: 1169
2572 x bedankt in 833 berichten
Blij dat het als een speer ging vandaag met de lente-editie van de Winterfiets Elfstedentocht
Als eerste van de velomobielen binnen, denk eigenlijk dat er überhaupt nog niet veel 200km rijders binnen waren eerlijk gezegd  Gereden tijd onder de 6 uur: door ervaringsdeskundige, hardrijder en vandaag pechvogel Jochem zelf bestempeld als een 'Jochem tijd'. Best trots op
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Bedankt door: Tijanus , NielsKo , gideon , Hoekie , Willeke_IGKT , Bianca F , Lig-hen , Wim -de roetsende , Boyd Maduro , Atrike , 365cycle , Hardloper
Topics: 125
Bedankt: 4457
5056 x bedankt in 3318 berichten
Vandaag 2 mannen (vader (+/- mijn ouders leeftijd) en zoon (+/- mijn leeftijd)?) en ergens anders een vrouw (+/- mijn ouders leeftijd) kennis laten maken met een velomobiel. Ze vonden het alle drie wel erg interessant. Dus dat waren wel leuke ontmoetingen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 15
Bedankt: 258
1474 x bedankt in 458 berichten
Omdat Giacomo m'n ligfietsstuur heeft opgehaald in Riyad, Saudi Arabië. Ik had 'm in januari al opgestuurd maar het duurde nog een paar maanden voordat ze daar waren  Nu maar hopen dat ie past. Zie ook https://ligfietsers.nl/thread-2946.html
Hun wereldfietstocht is te volgen op Instagram, zie https://www.instagram.com/violetbiru/
Topics: 125
Bedankt: 4457
5056 x bedankt in 3318 berichten
, 05:01 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 05:03 PM door Hardloper.)
Dat mijn vizier eindelijk goed lijkt te zitten. Na een half jaar maar eens het klittenband vervangen aan beide kanten / zijdes. Dus 4x nieuwe stukje klittenband.
En daarvoor moe en voldaan van een tochtje waarbij ik flink heb ingespannen. Ik heb het nodig om duidelijk te hebben bewogen, te lichtte inspanning bezorgen me achteraf geen voldaan gevoel wanneer ik een beweeg doel heb.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 11
Bedankt: 1122
4625 x bedankt in 2196 berichten
, 09:35 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 09:37 PM door Jeroen S.)
Ik voelde me vanmorgen niet zo fantastisch en had me om een uur of negen nog even omgedraaid. Werd om half twaalf wakker. Toch een stukje gaan fietsen, relaxed met de Kingcycle, want daarmee heeft hard je best doen toch nauwelijks effect. Rustig aan richting Kleef en daar een beetje door het Reichswald, de Kartenspielerweg nog een stukje gereden, die wordt steeds slechter. Sommige gaten zijn zo diep dat de Milan met de voetbobbels zou aanlopen. De bospaden waren beter. Gek genoeg lukt dat met de dunne bandjes 28mm voor en 25 achter toch wel. Tot die dat ene stukje los zand waar het voorwiel diep in zakte. Op de terugweg was het erg druk in het centrum dus via een vreselijk steil voetpad heel voorzichtig naar beneden gerold, weg van de drukte. En dan de bekende route weer terug naar huis.
Topics: 1
Bedankt: 322
2165 x bedankt in 662 berichten
, 10:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 10:47 PM door Arend-Jan.)
...omdat N+1
Vanmorgen een Nazca Pioneer opgepikt, met onderstuur, voor weinig. Met de lente in het vizier wil ik proberen om wat vaker zonnebadend te fietsen, in plaats van in de rammelbak.
Heel de middag eraan gewerkt, nu hopen dat het morgen ook droog is en dan maak ik er een eerste toertochtje mee
Topics: 19
Bedankt: 770
1605 x bedankt in 720 berichten
...omdat ik gisteren een heerlijk tochtje heb gefietst naar her regel-17k evenement,
We waren daar met 6 liggers, 5 velo's en een lage open ligger.
Na de verplichte foto's een bakje thee met appelgebak in de garage, t was erg gezellig!
Topics: 181
Bedankt: 3370
10542 x bedankt in 5022 berichten
3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(, 09:35 PM)Jeroen S schreef: ........relaxed met de Kingcycle, want daarmee heeft hard je best doen toch nauwelijks effect.
Leuk om te lezen.
Dit doe ik dus met de Rans, maar die heeft brede banden en dus kan ik heerlijk over bospaadjes fietsend hier in de buurt genieten.
(4 uren geleden)LigfietsWilsum schreef: ...omdat ik gisteren een heerlijk tochtje heb gefietst naar her regel-17k evenement,
Ik heb tot het laatste moment getwijfeld. Aangemeld, afgemeld en ik wilde weer gaan aanmelden, maar uiteindelijk gaf vrijdagavond de vermoeidheid in de benen de doorslag.
Ik was donderdag namelijk met 91 kinderen en 8 volwassenen in het Archeon. We vertrokken met de bus om half 8 's ochtends en om half 6 's middags ging ik weer naar huis. Heel veel gelopen die dag en dan zijn bij mij de benen daarna wel heel zwaar. Dus gisteren niet gefietst, maar vandaag fiets ik mee met LOL.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
|
Gebruikers die dit topic lezen: 19 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|