Berichten: 1.490
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 292
2891 x bedankt in 1348 berichten
Boyd, zie ook de post van Wim op de vorige pagina, bij Schwalbe binnenbandjes even checken of de kern van het ventiel wel goed vast zit.
Berichten: 5.931
Topics: 151
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2144
7577 x bedankt in 3722 berichten
Ik ben nog steeds blij. Ik heb de stoel van de DF iets naar voren gezet en aan de achterkant iets laten zakken.
Nu zit ik er nog beter en fijner in. Het is altijd wel een heel gedoe, maar het is gelukt.
Dat is nou weer een extreem voordeel van de Milan. Als je de stoelsteuntjes aan de voorkant wilt verzetten, is dat een kwestie van 4 gaatjes in de bodem boren of 2 als je de stoel iets minder ver wilt verzetten. Aan de achterkant haal je gewoon 1 of meer van die groen schuimplaten weg of je voegt er 1 of meer aan toe.
Met de Bülk gaat de voorkant verstellen nog veel eenvoudiger. Optillen en iets naar voren/achteren verplaatsen. Klaar.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 537
Topics: 32
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 543
1358 x bedankt in 490 berichten
Blij dat ik vandaag mijn bivak voor OBT heb gehaald
Einde middag met het laatste restje daglicht tent op kunnen zetten na dik 8 uur in de fiets, 210 km waar de laatste 50 me best zwaar van vielen. Dan merk je toch dat je dat niet wekelijks doet
Nu rust avond en vroeg de slaapzak in
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 1.996
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29685
2919 x bedankt in 1304 berichten
Boyd, ik heb een ventielkern sleutel in mijn fiets, als je me herkend morgen even vragen.
Witte Strada met gele knopen op blauwe sticker en vlag op de smurfenmuts.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 5.931
Topics: 151
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2144
7577 x bedankt in 3722 berichten
(, 12:18 AM)Boyd Maduro schreef: (, 02:17 PM)Jeroen S schreef: Boyd, zie ook de post van Wim op de vorige pagina, bij Schwalbe binnenbandjes even checken of de kern van het ventiel wel goed vast zit.
Volgens mij hebben die van mij een vaste ventielkern. Nu anderhalve dag later is die weer enigszins zacht dus morgenochtend even oppompen en dan bij het startpunt ofwel pompen ofwel vervangen, afhankelijk van hoe de band en ik het uithouden
Schwalbe heeft voor zover ik weet een losse ventielkern (vanwege het vullen met een anti-lekvloeistof).
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282