Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Kwestie van de verfspuit ter hand nemen (of dat laten doen - er zit een goeie spuiter om de hoek).
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Zoefzoef, ik probeer het te onthouden. De Kingcycle is meer m'n korte afstandsfiets voor kleine boodschappen, af en toe eens naar het werk. En soms een lange rustige rit. Hij wordt wel wekelijks gebruikt maar maakt niet veel km. De eerste indruk is dat de Pilot SX meer richting degelijk en betrouwbaar zit. Hij maakt geen geluid ondanks de kleine nopjes. De vorige band was een 406 durano plus, dus dat ie comfortabeler voelt is niet gek.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Omdat ik vandaag voor het eerst sinds 2,5 maand 5 km heb kunnen lopen. Als ik dat volgende week 4 dagen achter elkaar kan volhouden kan ik met mijn dochter de avondvierdaagse lopen en dat wilde ik graag ?
Antwoord }
(14-May-2026, 09:44 AM)Bob Hagendijk schreef: Omdat ik vandaag voor het eerst sinds 2,5 maand 5 km heb kunnen lopen. Als ik dat volgende week 4 dagen achter elkaar kan volhouden kan ik met mijn dochter de avondvierdaagse lopen en dat wilde ik graag ?

Wow, Bob. Dat klinkt als een heel mooi doel. Fantastisch dat dit nu al lukt.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Ja, het verbaast mij ook hoe snel het gaat de laatste 1,5 week. Ook zonder terugval tot nu toe. Bij de fysio zijn we sinds een week of 2 ook echt met flinke gewichten aan het oefenen ipv alleen de beweging met weinig belasting. Daardoor worden de spieren sterker, voel ik meer kracht vanuit mijn rug en heb ik zelfs soms geen pijn in mijn rug
Vandaag op de plek van het ongeluk geweest met de fiets. Geen tranen of flashbacks, dus gelukkig heb ik er mentaal niks aan over gehouden. Wel mijn deksel van mijn yoghurtbakje teruggevonden, lag een stuk verderop in de droge sloot.
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , 365cycle , Hoekie , Jeroen S , TimSch
(9 uren geleden)Bob Hagendijk schreef: Wel mijn deksel van mijn yoghurtbakje teruggevonden, lag een stuk verderop in de droge sloot.

Toch zinvol om even terug te gaan dus.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
(9 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:
(9 uren geleden)Bob Hagendijk schreef: Wel mijn deksel van mijn yoghurtbakje teruggevonden, lag een stuk verderop in de droge sloot.

Toch zinvol om even terug te gaan dus.

Sowieso wel denk ik. Dan weet ik ook dat ik daar alles afgesloten heb, dat ik het niet hoef te vermijden etc. De deksel was een mooie bonus!
Antwoord }
.. n+1 nog steeds opgaat Wink Ofwel, dr komt weer een fiets bij.
Antwoord }
Bedankt door: Jeroen S , Willeke_IGKT
(2 uren geleden)ZoefZoef schreef: .. n+1 nog steeds opgaat Wink Ofwel, dr komt weer een fiets bij.

Waar staat de teller nu op? 17 of zoiets  Wink
Antwoord }
(1 uur geleden)Wim -de roetsende schreef:
(2 uren geleden)ZoefZoef schreef: .. n+1 nog steeds opgaat Wink Ofwel, dr komt weer een fiets bij.

Waar staat de teller nu op? 17 of zoiets  Wink

Tel kwijtgeraakt, maar dr zouden er een aantal weg moeten. Alleen..de meeste wil ik niet wegdoen.
Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 90 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Wat is het toch een ...Wim -de roetsende — 11:21 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Afgelopen dagen heb ...Bob Hagendijk — 10:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. n+1 nog steed...ZoefZoef — 10:09 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vandaag was ik niet ...Jeroen S — 10:03 PM
Medeliggers onderweg