Ik vind het mooi om te zien dat een velomobiel zo "makkelijk" zoveel snelheid maakt. De muziek past me ook prima. Maar, ik zou zelf volledig links aanhouden als ik fietsers in zou halen, niet net links van het midden. Dat doe ik met mijn snelheden al op de open ligger. Het gaat soms met grote snelheidsverschillen met wat in ieder geval lijkt op soms weinig ruimte. Ja een VM weegt veel minder dan een auto, maar met 50+ worden aangereden door een VM levert ook een serieus gezondheidsrisico op als je zelf 20 rijdt.
Ja ik heb ook gezien dat er met de echt hoge snelheden (55+) geen fietsers worden ingehaald, maar toch, ik zou de ruimte pakken die er is om onvoorspelbaarheden van anderen op te vangen.
Maar, misschien zit de camera wel rechts gemonteerd en ziet het er allemaal erger uit dan het is. Het maakt mij wel benieuwd wat voor snelheden ik in een snelle VM zou trappen. Niet dit, maar vast een stuk sneller dan de M-racer
(1 uur geleden)365cycle schreef: Het meest bijzondere vind ik hoe hard die Snoek van HT gaat met zo weinig vermogen
Hij heeft 'm heeeeel zuiver voor elkaar.
Dat ook ja, hij lijkt met relatief weinig inspanning zo hard te gaan. Dan heb je je sporing en onderdelen goed voor elkaar, en een sterk ontwerp.